Checklist Somn + Sport

Bibliotecă de Resurse    Checklist Somn + Sport

Checklist Somn + Sport

Această listă te ajută să ai un program de somn și de sport mult mai eficient și cu efecte benefice pe termen lung. Ambele sunt aspecte esențiale ale sănătății iar pe termen scurt, îți influențează practic orice activitate ai avea.

Trebuie să intri în cont pentru a accesa această pagină. Dacă nu ai unul – creează cont !
Descarcă varianta în Word.
Descarcă varianta PDF.
Accesează în Google Drive.

De ce să folosești un Checklist Somn + Sport?

Dacă simți că nu te odihnești corespunzător seară de seară, dacă te trezești mai obosit(ă) decât la culcare, dacă nu reușești să menții un program de sport mai mult de câteva zile această resursă este pentru tine. 

Ce este inclus?

  • Un checklist de bifat cu lucruri pe care trebuie să le faci zi de zi pentru a dormi mai bine.
  • Încă un checklist de bifat pentru un program de sport regulat.

Cum te folosești de acest Checklist Somn + Sport

Până te obișnuiești cu acest checklist, îți recomandăm să descarci și eventual să printezi pagina #2. Încearcă să bifezi cât mai multe dintre aceste cerințe înainte de a te culca sau de a te apuca de sport. Pe măsură ce te vei obișnui cu acest checklist, vei putea să le bifezi direct din memorie.

Pentru mai multe detalii despre aceste două domenii absolut esențiale avem două lecții separate, 1.2.3 Somn 1.2.4 Sport în cursul Mentoratul Medtinker cu multe alte recomandări și strategii.