Politică Confidențialitate

1. Introducere

Vă mulțumim pentru interesul dumneavoastră față de compania și serviciile noastre. Această politică explică cum prelucrăm informațiile dumneavoastră personale, de ce le prelucrăm, cum le vom proteja, care sunt drepturile dumneavoastră în temeiul GDPR și cum le puteți exercita. Când intrați într-o relație de orice fel cu noi, ne încredințați informațiile dumneavoastră.

Vă luăm în serios confidențialitatea și nu vindem niciodată liste sau adrese de e-mail. Suntem conștienți de faptul că informațiile personale vă aparțin iar ca atare facem tot posibilul să le stocăm în siguranță și să le prelucrăm cu atenție.

Prin accesarea acestui site web și/sau a oricărei pagini a acestuia, achiziționând orice produs sau serviciu, sau interacționând cu noi prin orice mijloc sau canal de comunicare (telefon, e-mail, Facebook, Instagram, etc.) sunteți de acord cu această politică de confidențialitate.

Vă rugăm să citiți acest document cu atenție.

Dacă nu dispuneți de resursele de timp necesare parcurgerii acestui document la momentul actual vă rugăm să reveniți în momentul când le dețineți. Vă rugăm să citiți și termenii și condițiile noastre și politica privind utilizarea modulelor cookie, înainte de a naviga pe site, de a folosi orice componentă a sa sau a plasa o comandă. Dacă nu sunteți de acord cu termenii sau cu politicile indicate mai sus, vă rugăm să nu utilizați platforma.

Politica noastră de confidențialitate nu acoperă și terțele părți la care puteți ajunge apăsând pe link-urile de pe Medtinker sau de pe canalele de comunicare. Înainte de a furniza date personale către alte site-uri, aplicații sau firme, vă rugăm să le consultați cu atenția politica lor de confidențialitate.

2. Cine suntem

Platforma Medtinker este deținută și administrată de Medtinker Education SRL, o societate română cu răspundere limitată, cu sediul în Intr. Ceauș Radu, nr. 1, ap. 1, București, sect. 3  având CUI: 44439440, înregistrată în registrul comerțului sub nr.  J40/10392/2021, ce poate fi contactată la adresa de email hello@medtinker.ro.

În concordanță cu legislația în vigoare, compania noastră este un operator de date cu caracter personal. Pentru a proteja informațiile dumneavoastră personale, am depus toate eforturile pentru a implementa măsuri rezonabile și adecvate de siguranță.

3. Cine sunteți dumneavoastră

Potrivit legislației, dumneavoastră, persoana fizică beneficiară a produselor și/sau serviciilor noastre, reprezentantul ori persoana de contact a unei companii, vizitatorul site-ului Medtinker sau persoana aflată într-o relație de orice fel cu compania noastră, sunteți o „persoană vizată”, adică o persoană fizică identificată sau identificabilă.

Pentru a fi complet transparenți în privința prelucrării de date și pentru a vă permite să vă exercitați cu ușurință, în orice moment, drepturile, am implementat măsuri pentru a facilita comunicarea dintre noi, operatorul de date și dumneavoastră, persoana vizată.

4. Angajament

Din respect față de clienți, precum și pentru a respecta legislația europeană și națională privind protecția datelor cu caracter personal, inclusiv GDPR (Regulamentul (EU) 679/2016), cu tot ce presupune aceasta. Ne asumăm următoarele responsabilități:

  • Să fim transparenți în prelucrarea datelor și să vă informăm corespunzător.
  • Să vă oferim posibilitatea, în limitele legii, de a vedea, modifica sau șterge toate datele personale pe care le-ați împărtășit cu noi.
  • Să folosim datele doar în scopurile care v-au fost aduse la cunoștință, sau în scopuri compatibile cu acestea, ce respectă legislația. În limite rezonabile, încercăm să ne asigurăm că datele dumneavoastră personal sunt actualizate, corecte și complete.
  • Să implementăm, mijloace de securizare și anonimizare rezonabile, pentru a vă proteja datele personale. Cu toate acestea, vă rugăm să rețineți faptul că niciun site web, nicio aplicație și nicio conexiune la internet nu este complet sigură.

5. Schimbări

Ne arogăm dreptul de a schimba această politică de confidențialitate în orice moment. Toate actualizările și modificările prezentei politici sunt valabile imediat după notificare, pe care o vom realiza prin afișare pe site și/sau notificare pe e-mail.

6. Întrebări, solicitări și contact

În cazul în care aveți neclarități, întrebări sau îngrijorări, ori vreți să vă exercitați drepturile legale privind datele pe care le deținem, așteptăm să ne contactați la adresa de email hello@medtinker.ro.

Ne angajăm la răspunderea acestor solicitări în cel mai scurt timp. Această perioadă de soluționare poate fi extinsă până la un termen de 30 de zile de la data plasării comenzii.

7. Ce fel de informații colectăm despre dumneavoastră

Atunci când navigați pe site-ul nostru, atunci când vă înregistrați pe site și/sau atunci când plasați o comandă, când ne transmiteți o solicitare pe e-mail sau ne contactați în orice alt scop și pe orice alt canal de comunicare, ne veți comunica următoarele date personale, pe care le colectăm direct de la dumneavoastră sau din alte surse:

  1. informații despre computer, inclusiv adresa IP, locația geografică, tipul și versiunea browser-ului și despre sistemul de operare;
  2. informații despre vizitele și utilizarea acestui site, inclusiv sursa de recomandare, durata vizitei, vizualizările paginii și căile de navigare pe site;
  3. informații pe care le introduceți în formulare atunci când vă înregistrați pe site-ul nostru, precum adresa dumneavoastră de e-mail, username-ul sau parola, conturi pe rețelele sociale etc.;
  4. informațiile pe care le introduceți atunci când creați un profil pe site-ul nostru – de exemplu, numele dumneavoastră, locația, pozele de profil, sexul, data nașterii, vârsta, starea civilă, interese și hobby-uri, detalii academice și detalii despre ocupație;
  5. informații furnizate prin completarea altor formulare în afară de cel de înregistrare;
  6. informații precum numele și adresa dumneavoastră de e-mail, pe care le introduceți pentru a configura abonările la e-mailurile și/sau la buletinele noastre informative;
  7. informații pe care le introduceți în timp ce utilizați serviciile de pe site-ul nostru;
  8. informații care sunt generate în timp ce utilizați site-ul nostru, inclusiv despre când, cât de des și în ce circumstanțe îl utilizați;
  9. informații referitoare la orice achiziție efectuată, servicii utilizate sau tranzacții pe care le faceți prin intermediul site-ului nostru, în vederea îndeplinirii obligațiilor legale de contabilitate, care pot include numele, adresa, numărul de telefon, sau adresa de e-mail. Menționăm că NU avem acces la datele sensibile precum numele cardului, numărul cardului, sau codul PIN, de acestea fiind responsabil integral procesatorul nostru de plăți online – Netopia. Tot ce putem face este să observăm dacă tranzacțiile au fost aprobate sau refuzate;
  10. informațiile site-ului sau companiei dumneavoastră pe care o listați pe site-ul nostru cu intenția de a o face publică, care pot include numele dumneavoastră, numele listării, imagini, video-uri, descriere, locație, program de funcționare, site web, număr de telefon, email, conturi pe rețelele de socializare, etc.;
  11. informațiile afacerilor pe care noi le-am listat manual pe site, luate din surse publice precum Google Places sau Facebook, care pot include numele dumneavoastră, numele listării, imagini, video-uri, descriere, locație, program de funcționare, site web, număr de telefon, email, conturi pe rețelele de socializare, etc.;
  12. informații conținute în orice comunicări ne trimiteți prin e-mail, rețele de socializare (inclusiv aprecieri, distribuiri, comentarii), sau prin intermediul site-ului nostru, inclusiv conținutul comunicărilor și metadatele acestora;
  13. orice alte informații personale pe care ni le trimiteți;
  14. date obținute de la terți care au drept legal de a partaja aceste informații, spre exemplu parteneri de publicitate.

Înainte de a ne divulga informațiile personale ale unei alte persoane, trebuie să obțineți consimțământul acelei persoanei atât pentru divulgarea, cât și pentru procesarea informațiilor personale în conformitate cu această politică.

8. De ce colectăm aceste informații

Informațiile personale transmise prin intermediul site-ului nostru vor fi utilizate în scopurile specificate de această politică sau în paginile respective ale site-ului. Putem folosi informațiile dumneavoastră personale pentru:

  1. administrarea site-ului și a afacerii noastre; crearea și mentenanța conturilor și a serviciilor;
  2. personalizarea și îmbunătățirea site-ului și a serviciilor oferite;
  3. autorizarea utilizării serviciilor disponibile pe site-ul nostru;
  4. încheierea sau executarea de contracte între noi și dumneavoastră;
  5. îndeplinirea obligațiilor legale, inclusiv cele fiscale: ex: păstrarea facturilor pe o perioadă de 10 ani;
  6. folosirea ca probe în instanță;
  7. trimiterea de bunuri cumpărate prin intermediul site-ului nostru;
  8. furnizarea serviciilor achiziționate prin intermediul site-ului nostru;
  9. organizarea de concursuri și promoții;
  10. trimiterea de rapoarte, facturi și notificări de plată către dumneavoastră și colectarea plăților de la dumneavoastră;
  11. trimiterea de comunicări comerciale în vederea informării;
  12. trimiterea prin e-mail de notificări solicitate în mod expres;
  13. trimiterea buletinului nostru informativ prin e-mail, dacă l-ați solicitat (ne puteți informa oricând dacă nu mai doriți această comunicare);
  14. trimiterea de comunicări de marketing referitoare la afacerea noastră sau la companiile unor terți selectați cu atenție, care considerăm că vă pot interesa, prin poștă sau, acolo unde ați consimțit în mod specific, prin e-mail sau tehnologii similare (ne puteți informa în orice moment dacă nu mai doriți să primiți comunicări de marketing);
  15. furnizarea către aplicații externe (precum Google Analytics) a informațiilor statistice anonimizate despre utilizatorii noștri (acești terți nu vor putea identifica niciun utilizator cu ajutorul acestor informații);
  16. abordarea solicitărilor și reclamațiilor făcute de dumneavoastră sau despre dumneavoastră referitoare la site-ul nostru;
  17. păstrarea securității site-ului nostru, preîntâmpinarea infracțiunilor cibernetice și prevenirea fraudelor;
  18. verificarea respectării termenilor și condițiilor care reglementează utilizarea site-ului nostru (inclusiv monitorizarea mesajelor private trimise prin intermediul serviciului nostru de mesagerie privată);
  19. alte utilizări.

Dacă trimiteți informații personale în vederea publicării pe site-ul nostru, vom publica și vom folosi aceste informații în concordanță cu întinderea acordului pe care ni-l furnizați.

9. Care este temeiul legal pentru prelucrare

V-am oferit consimțământul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. La crearea contului, vă veți acorda consimțământul pentru prelucrarea datelor și consimțământul explicit pentru transferul de date în afara SEE (Spațiul Economic European);

Dacă v-ați exprimat acordul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal, putem utiliza acest temei legal. De asemenea, dacă sunteți client, în temeiul articolului 12, alin. (3) din Legea nr. 506/2014, putem trimite mesaje promoționale (marketing direct) și fără consimțământ.

Cu toate acestea, puteți să vă opuneți și/sau vă puteți retrage consimțământul pentru marketingul direct, în orice moment.

Rețineți că vă puteți retrage în orice moment consimțământul pentru marketing prin urmarea instrucțiunilor de dezabonare („unsubscribe” sau ”dezabonare”) din fiecare e-mail sau prin transmiterea unei cereri scrise la adresa de e-mail hello@medtinker.ro.

Prelucrarea este necesară pentru încheierea sau executarea unui contract între dumneavoastră și noi. Prelucrarea este necesară în scopul intereselor noastre legitime sau ale altei părți, cum este de exemplu, stocarea adresei IP pentru a ne apăra împotriva amenințărilor cibernetice. Prelucrarea poate fi, de asemenea, necesară pentru a îndeplini unele obligații legale. În unele cazuri, putem utiliza interesul vital pentru a proteja interesul tău vital sau al altei persoane.

10. Cât timp vă păstrăm datele

Stocăm datele cu caracter personal doar pe perioada necesară îndeplinirii scopurilor impuse de relația dintre dumneavoastră și noi, dar nu mai mult de 5 ani de la încetarea contractului sau ultima interacțiune cu noi.

După încheierea perioadei, datele cu caracter personal vor fi distruse sau șterse din sistemele informatice sau transformate în date anonime pentru a fi utilizate în scopuri de cercetare științifică, istorică sau statistică.

Rețineți faptul că în anumite situații expres reglementate, stocăm datele pe perioada care ne este impusă de lege.

11. Cum sunt protejate datele dumneavoastră personale

  1. Vom lua măsuri de precauție tehnice și organizaționale rezonabile pentru a preveni pierderea, utilizarea necorespunzătoare sau modificarea informațiilor dumneavoastră personale.
  2. Vom stoca toate informațiile personale pe care le oferiți pe serverele noastre securizate (protejate prin parolă și firewall).
  3. Toate tranzacțiile financiare electronice încheiate prin intermediul website-ului nostru vor fi protejate de tehnologia de criptare.
  4. Ați luat la cunoștință faptul că transmiterea informațiilor pe internet este în mod obișnuit nesigură și nu putem garanta securitatea datelor trimise pe internet.
  5. Sunteți responsabil(ă) pentru păstrarea confidențialității parolei pe care o utilizați pentru accesarea website-ului nostru; nu vă vom solicita niciodată parola (cu excepția momentului când vă conectați pe website-ul nostru).

12. Cum partajăm informațiile dumneavoastră personale

Putem divulga informațiile dumneavoastră personale, respectând legislația în vigoare, oricăruia dintre angajații, ofițerii, asigurătorii, consilierii profesioniști, agenții, furnizorii, partenerii de afaceri, subcontractanții noștri sau altor terți, după cum este necesar în mod rezonabil pentru scopurile prevăzute în această politică.

Putem dezvălui informațiile dumneavoastră personale oricărui membru al grupului nostru de companii (acesta include filialele noastre, compania-mamă și toate filialele sale), după cum este necesar în mod rezonabil pentru scopurile prevăzute în această politică.

Depunem eforturi rezonabile pentru a ne asigura că terții cărora le partajăm datele au implementate măsuri adecvate de protecție și securitate.

Putem divulga informațiile dumneavoastră personale:

  1. în măsura în care ni se solicită acest lucru prin lege;
  2. în legătură cu orice procedură legală potențială sau în curs;
  3. pentru a stabili, exercita sau apăra drepturile noastre legale (inclusiv furnizarea de informații către terți în scopul prevenirii fraudelor și reducerea riscului de credit);
  4. către cumpărătorul (sau potențialul cumpărător) al oricărei afaceri sau oricărui bun pe care le-am vândut (sau avem în plan să îl vindem);
  5. către poliție, parchet, instanțe judecătorești, și orice alte autorități competente, în cazul în care acest lucru este cerut prin intermediul unei cereri expres formulate, și doar în limitele prevederilor legale;
  6. oricărei persoane considerăm în mod rezonabil că s-ar putea adresa unei instanțe sau unei alte autorități competente pentru divulgarea informațiilor personale în cazul în care, în opinia noastră rezonabilă, o astfel de instanță sau autoritate ar putea să dispună divulgarea informațiilor personale.

Cu excepția situațiilor prevăzute în această politică, nu vom furniza informațiile dumneavoastră personale către terți. De asemenea, ne vom asigura, în limite rezonabile, că datele dumneavoastră nu părăsesc Spațiul Economic European. Totuși, în situația în care vom face acest lucru, ne vom asigura că transferurile sunt legitime și au la bază consimțământul explicit, ori un alt temei legal.

13. Cum folosim informațiile dumneavoastră în procesul de marketing

Dacă v-ați dat consimțământul în prealabil, ori dacă sunteți deja un client, putem recurge la marketing direct și publicitate țintită (targetată). Vom folosi informațiile colectate referitoare la interese, achiziții, vârstă, locație, etc. Informațiile ce pot fi colectate în scopuri de marketing pot fi:

  • Date colectate prin cookie-uri și alte tehnologii de acest tip: device, locație, browser, etc.
  • Achizițiile sau feedback-ul de și despre bunurile și serviciile noastre
  • Țara, regiunea, locație, sexul, vârsta
  • Orice alte date obținute de la partenerii noștri terți de marketing, obținute cu acordul dumneavoastră

Partenerii noștri de marketing (Facebook, Google, etc.) sunt terți ce ne ajută să aplicăm metode de marketing, pe baza informațiilor colectate legal, cu acordul dumneavoastră Toate transferurile de date sunt legale.

Partenerii noștri pot crea și distribui reclame personalizate, targetate, referitoare la produsele și serviciile noastre pe alte site-uri/platforme. Aceștia pot folosi datele anonime colectate pentru îmbunătățirea serviciilor oferite de către aceștia.

Documentul prezent nu cuprinde informații despre modul în care partenerii noștri vă prelucrează datele, și vă încurajăm să citiți politica de confidențialitate a acestora pentru a vă informa corespunzător.

14. Care sunt drepturile dumneavoastră

  1. Dreptul de informare despre prelucrarea datelor dumneavoastră.
  2. Dreptul de acces la date, conform art. 15, alin. (1) din GDPR.
  3. Dreptul de retragere a consimțământului privitor la prelucrarea datelor.

Pentru această, vă rugăm să ne trimiteți un mail la adresa hello@medtinker.ro. Rețineți că, și în această situație, putem folosi alte temeiuri legale pentru a prelucra datele dumneavoastră.

  1. Dreptul de acces asupra datelor.
  2. Dreptul de a rectifica datele inexacte sau incomplete.
  3. Dreptul de ștergere („dreptul de a fi uitat”).
  4. Dreptul la restricționarea prelucrării.
  5. Dreptul de a transmite datele pe care le avem despre dumneavoastră către alt operator.
  6. Dreptul de a vă opune prelucrării datelor.
  7. Dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată, inclusiv crearea de profiluri.
  8. Dreptul de a vă adresa justiției.
  9. Dreptul de depune o plângere în fața unei Autorități de Supraveghere.

Atenție: drepturile menționate mai sus nu sunt absolute, ci există excepții. De aceea, vom analiza fiecare cerere primită și vom decide dacă aceasta este întemeiată sau nu. Dacă este întemeiată, vă vom facilita exercitarea drepturilor invocate. Dacă nu, o vom respinge, însă nu fără a vă informa asupra motivelor, precum și asupra dreptului de a depune o plângere autorităților competente și de a vă adresa justiției.

Termenul în care vom încerca să vă răspundem este de 30 de zile. Cu toate acestea, există situații în care acest termen se poate prelungi. Dacă nu vă putem identifica conform informațiilor oferite, nu suntem obligați să dăm curs solicitării.

15. Modificări aduse acestei politici de confidențialitate

Ne rezervăm dreptul de a actualiza această politică din când în când publicând o versiune nouă pe website-ul nostru. Trebuie să verificați ocazional această pagină pentru a vă asigura că înțelegeți orice modificare adusă acestei politici. Vă putem anunța despre modificările aduse acestei politici prin e-mail sau prin sistemul de mesagerie privată de pe website-ul nostru.

16. Credit

Acest document a fost creat folosind un șablon oferit de către SEQ Legal, un editor legal specializat și furnizor de servicii legale cu sediul în Oxfordshire, furnizând servicii clienților din Marea Britanie, în toată Europa și nu numai.

Ultima actualizare: 17.07.2021

Item added to cart.
0 items - 0,00 lei